среда, 5 июня 2013 г.

Перший день навчання на курсах Intel v10.1


Перший день!

Всі курсанти майже організовано прибули на курси. Відбулося знайомство з тренером Олександром Михайловичем Дрижалом.


Далі коротке пояснення загальної роботи на курсах, всі шоковані кількістю годин, з 9:00 до 16:00.


Я роздаю логіни вчителям, які задіяні у проекті «Відкритий світ», копіюю в мережеву папку електронний посібник.

Далі під керівництвом тренера починається робота з анкетою, з обліковими записами на сайтах Wiki та Google.
В цей момент, я розумію, що всіх вчителів потрібно було об’єднувати в три групи:
  • Група №1 «Вільно володіють ІКТ» 
  • Група №2 «Володіють ІКТ, але не мають достатньої практики» 
  • Група №3 «Не володіють ІКТ, або дуже слабо володіють» 
Загальна кількість курсантів 18. Якщо умовно згрупувати їх на вище вказані групи, отримаємо такі кількості: група №1 – 5 вчителів, група №2 – 9 вчителів і відповідно група №3 – 4 вчителя.

Зрозуміло, що проводити курси у групі з дуже різними рівнями підготовки надзвичайно складно, але вибору вже немає, працюємо далі.

А далі відбувається все прогнозовано - вчителі з умовної групи 1 виконують швидко поставлені завдання і очікують поки це завдання виконають вчителі групи №2, а далі … слова закінчуються і тільки одні …. Група №3 виявилась настільки відсталою, настільки не готовою, що просто ЖАХ!

Але нарешті завдання виконане вчителями групи №3. І так наступні кроки.

А під час роботи, групу курсантів відвідали Віталій Арсенович Ребрина - завідувач ІМВ ХОІППО, Михайло Григорович Басовський - методист науково-методичного центру УОХМР та Надія Михайлівна Орлоська – директор гімназії №2, які зазначили, що це не звичайні курси, на всіх покладена дуже велика відповідальність, не всі вчителі мають можливість використовувати сучасні технічні та програмні засоби під час викладання і сподіваються, що всі присутні з відповідальністю віднесуться до занять і виконають поставлені перед ними завданнями.

Виникають багато питань про склад вчителів, про підготовку цих вчителів, про те, як вони проходили неодноразово курси підвищення кваліфікації (де компонент ІКТ обов’язково присутній). Але ці питання ми залишимо на потім, подивимось, що з цих курсів вийде. Хто отримає свідоцтва про успішне їх засвоєння. Головна мета, як на мене, щоб вчителі навчилися використовувати ІКТ у своїй роботі, щоб побачили переваги їх застосування на уроках, щоб учні були зацікавлені на уроці і з радістю поспішали на урок, а не з уроку.

Насправді після першого дня вражень дуже багато, але стримаю свої емоції і наберуся терпіння, ще мінімум на 4 таких дні.

1 комментарий:

  1. Я повністю з Олегом погоджуюся.
    А якість проходження курсів у ХОІППО кожного вчителя-предметника залежить насамперед від свого бажання і самоосвіти! Якщо цього немає, то про який рівень ми можемо говорити.
    Рівень володіння ІКТ можуть піднімати заучі і директор під час АТЕСТАЦІЇ (про це написано у новому Положенні про атестацію). А саме головне це рейтинг самого вчителя в очах учнів!!!

    ОтветитьУдалить